• Voor 23:00 uur besteld,
    direct verzonden
  • Gratis verzending
    vanaf € 35
  • Binnen 14 dagen
    gratis retourneren
  • Veilig bestellen
    en betalen

Bestellen en bezorgen

Hoe werkt het bestellen?

Als je een artikel wilt bestellen, dan plaats je dat eerst in je winkelmandje. Dat doe je door op de knop "in winkelmandje" te klikken, die je aan de rechterkant ziet op de productpagina. LET OP: vergeet niet eerst je maat te kiezen. Maatinformatie vind je door op het oranje woordje maatinformatie te klikken. Er verschijnt dan een venstertje met maattabellen en soms met een tekening erbij, ter verduidelijking. Als je de maat hebt gekozen, dan vertelt de site je direct hoeveel voorraad er van het artikel is.

Daarna kom je automatisch in je winkelmandje terecht. Daar kan je:
- de aantallen veranderen;
- kiezen om je artikel te laten inpakken;
- het artikel weer verwijderen;
- het bedrag zien dat je nog zou kunnen bijbestellen voor gratis verzending;
- kiezen om verder te winkelen;
- kiezen om af te rekenen door naar de kassa te gaan, door op de knop "Bestelling afronden" te klikken. Meer informatie over hoe je bij Bamboodaddy kan betalen, vind je onder het kopje "Betalen".  

Wanneer en hoe wordt bezorgd?

Als je op werkdagen voor 23.00 uur bestelt wordt je bestelling diezelfde dag nog verzonden. Vrijwel altijd ontvang je de bestelling dan de volgende dag. Bestellingen in het weekend worden op zondag verstuurd, als je voor zondag 18:00 uur hebt besteld. Die ontvang je dan maandag.  

Nederland: PostNL

De bestellingen bij Bamboodaddy worden in Nederland bezord door PostNL. Als jouw bestelling als pakketje wordt verzonden, dan ontvang je van ons automatisch een Track & Trace code om de status van de bezorging te kunnen volgen. Kleine bestellingen verzenden wij via brievenbuspost, zonder track & trace.  

PostNL bezorgt jouw pakketje als volgt (brievenbuspakjes gaan direct in de bus):

Mocht je niet thuis zijn bij de eerste poging, dan probeert PostNL jouw bestelling bij de buren af te leveren en laat een kaartje achter. Op dat kaartje staan de volgende opties:

- PostNL kon jouw pakket bij de buren afgeven en heeft dat gedaan. Op het kaartje staat dan op welk nummer jouw pakket is afgegeven.
- Als PostNL jouw pakket niet bij de buren kon afleveren, dan staat op het kaartje aangekruist op welke dag en binnen welk tijdvak zij weer bij je langs komen.
  

Wij bieden dus veel mogelijkheden om je pakket te ontvangen. Als dat toch niet lukt (of te lang duurt), dan stuurt PostNL jouw pakket aan ons retour. Als je het pakket weer wilt ontvangen, brengen wij 3,95 voor de extra verzendkosten in rekening, die je op onze bankrekening kunt overmaken.  


België: Belgische Post (Bpost). LET OP: bestellen via www.bamboodaddy.be
In België worden onze pakketten bezorgd door Bpost. Bpost bezorgt op maandag t/m vrijdag, tijdens de normale werkuren. Als u niet thuis bent, laat Bpost een afwezigheidsbericht bij u achter. U hebt dan 3 mogelijkheden om het pakje in ontvangst te nemen:


1. U heeft 15 dagen de tijd om het pakje te gaan afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht vermeld staat.
2. U kunt aan een derde persoon vragen om het pakje te gaan afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht vermeld staat. De persoon die de zending afhaalt, neemt het door de bestemmeling ingevulde en ondertekende afwezigheidsbericht mee.
3. U kunt aan de klantendienst van Bpost, op het nummer 022/012345, vragen of de postbode een 2e keer op hetzelfde adres kan langskomen met het pakje.
(tekst: website Bpost).